Living La Vida Ludic | Barry Joseph's lecture @ SLEDcc08


I had the pleasure and joy of attending Barry Joseph's keynote at the SLEDcc 2008 Second Life educator's convention entitled:

"Why Second Life Can't Tip: The Power and Perils of Living La Vida Ludic"


Barry introduced the term he coined, "the ludic life," and discuss its implications for Second Life and learning. Elaborating Eric Zimmerman's argument that we have entered "a ludic century", meaning that we are now interacting with information in a ludic way. The ludic way, according to Zimmerman is not to say everything is becoming a game but rather game/play dynamics, aesthetics and sensibilities will increasingly define our social interactions. Barry argues that Second Life is a better example and, more importantly, the way in which Second Life allows users to combine their real life identities and practices within a ludic context not only makes it a powerful space for teaching people how to live a ludic life, but it also becomes the key defining characteristic of the Second Life experience.

It is highly recommended to go to www.rezed.org/group/ludiclife
to watch the powerpoint while listening to the presentation audio or watching the video.


my two cents:
Lessons from my research on digital games interactions among children and teenagers: Living the ludic life is very compelling and at the same time, very complex and challenging from many perspectives.
link: http://www.vrider.net/2008/07/handbook-of-research-on-effective.html

Ever wondered about who plays? how much he plays and why? interesting empirical based answers by Dmitri Williams and friends now published on terra nova blog is a must.
link: http://terranova.blogs.com/terra_nova/2008/09/who-plays-how-m.html

Click for the full text paper here, at the Journal of Computer Mediated Communication, with no access restrictions.

Game-On!

Dr. Hanan "VRider" Gazit



חדשנות בחינוך | בעולם הוירטואלי סקנד לייף



תמונות מכנס קהילת החינוך בסקנד לייף 2008 שבו השתתפתי בסוף השבוע [מצליחים לזהות אותי?-)
הכנס התקיים בטמפה, פלורידה וגם בעולם הוירטואלי סקנד לייף ובו הוצגו מיזמים חינוכיים וטכנולוגיות למידה והוראה חדשניות.
זאת במסגרת ההכנות שלי להעברת סדנה בנושא: שימוש בעולמות וירטואליים בהשכלה הגבוהה בישראל, שתתקיים השבוע במסגרת מיטל – מרכז ידע טכנולוגיות למידה לקידום יישומי אי-לרנינג במסגרת ההשכלה הגבוהה בישראל.

לפרטים נוספים על הסדנה [מיועדת לסגל מיטל בלבד] הקליקו כאן
המעוניינים בסדנאות/ הרצאות בנושא מוזמנים ליצור עימי קשר כאן
-------
הכותב, ד"ר חנן גזית, עומד בראש MetaverSense הפועלת בעולמות וירטואליים ומשחקים דיגיטאליים ומתמחה בייעוץ, הדרכה ופיתוח פרויקטים לקהל לקוחותיה: משקיעים ויזמים, חברות, מוסדות וארגונים במגזר הפרטי והציבורי. ד"ר גזית הינו יועץ לאיגוד העולמות הוירטואליים העולמי AVW ומייסד די.ג.ר.ה ישראל- המרכז הישראלי של הארגון הבינלאומי לחקר משחקים דיגיטאליים. חבר מערכת כתב העת הבינלאומי למשחקים וסימולציות נתמכות מחשב. חוקר ומרצה ב H.I.T - מכון טכנולוגי חולון.

מטה איגוד העולמות הוירטואליים העולמי ב Web3D | תמונות ראשונות וקול קורא



תמונות ראשונות ממטה איגוד העולמות הוירטואליים העולמי הוירטואלי התלת ממדי, דוגמה לשימוש בדור הבא של האינטרנט, ה Web3D.

אודות איגוד העולמות הוירטואליים העולמי
איגוד העולמות הוירטואליים העולמי הוא המקום שבו עולמות וירטואליים, משחקים, רשתות חברתיות וכל אלה המעוניינים לחקור את הפוטנציאל הטכנולוגי והעסקי שלהם מתחברים ביחד. איגוד העולמות הוירטואליים העולמי מאמין שהעולמות הוירטואליים מייצגים מהפכה טכנולוגית ומידע המשנה באופן משמעותי את האופנים שבהם אנו עובדים, משחקים וחיים. משימת האיגוד העולמי היא לשרת חברות וארגונים כמו גם אנשים פרטיים שבחרו להקדיש את עצמם לפיתוח התעשייה, שמגלגלת עשרות מיליוני דולארים, כמו גם להגיע לאלה שאינם מצויים ברזי העולמות הוירטואליים.
ההצטרפות לאיגוד איננה כרוכה בתשלום.


קול קורא CoNeE הכנס הוירטואלי של איגוד העולמות הוירטואליים העולמי
בשבוע האחרון של חודש פברואר יתקיים הכנס הוירטואלי הראשון של איגוד העולמות הוירטואליים העולמי CoNeE. המעוניינים להציג נושא, מאמר או להציג פיתוח מקורי מוזמנים ליצור עימי קשר .


הכותב, ד"ר חנן גזית, עומד בראש MetaverSense הפועלת בעולמות וירטואליים ומשחקים דיגיטאליים ומתמחה בייעוץ, הדרכה ופיתוח פרויקטים לקהל לקוחותיה: משקיעים ויזמים, חברות, מוסדות וארגונים במגזר הפרטי והציבורי. ד"ר גזית הינו יועץ לאיגוד העולמות הוירטואליים העולמי AVW ומייסד די.ג.ר.ה ישראל- המרכז הישראלי של הארגון הבינלאומי לחקר משחקים דיגיטאליים. חבר מערכת כתב העת הבינלאומי למשחקים וסימולציות נתמכות מחשב. חוקר ומרצה ב H.I.T - מכון טכנולוגי חולון.