כנס קהילת סקנד לייף/ חינוך 5-7.9.08 | לא צריך לטוס מעל האוקיינוס

במסגרת הכנס השנתי של קהילת סקנד לייף שיפתח ביום שישי הקרוב, ה- 5 לספטמבר בפלורידה יתקיים כנס קהילת אנשי החינוך בסקנד לייף. בכנס יוצגו: משחקים וסימולציות, טיפים לארגון ההוראה והקורסים בסקנד לייף, דוגמאות מוצלחות של שילוב הוראה ולמידה בסקנד לייף ועוד.

לא מתאים לכם לטוס מעל האוקיינוס ולפגוש בדרך לפלורידה את האנה, סופת ההוריקן?
אין בעיה, התחברו מהבית לעולם הוירטואלי סקנד לייף.

ההשתתפות בכינוס קהילת החינוך בסקנד לייף אינה כרוכה בתשלום !

לתוכנית המלאה של כנס קהילת החינוך בסקנד לייף הקליקו כאן

ניתן ליצור עימי קשר בתוך סקנד לייף. מקווה לראותכם.


סדנה בנושא שימוש בעולמות וירטואליים בהשכלה הגבוהה בישראל
באותו עניין, בשבוע הבא תתקיים ברמת אביב, סדנה בנושא שימוש בעולמות וירטואליים בהשכלה הגבוהה במסגרת מיטל – מרכז ידע טכנולוגיות למידה לקידום יישומי אי-לרנינג במסגרת ההשכלה הגבוהה בישראל.

לפרטים נוספים על הסדנה הקליקו כאן

ד"ר חנן גזית די.ג.ר.ה ישראל
SL Avatar Name: Vrider Dancer


מידע נוסף על כנס SLCC ו SLEDcc08 באנגלית:

Second Life Education Community Conference 2008

Official Second Life Community Convention 2008


הכותב, ד"ר חנן גזית, עומד בראש
MetaverSense הפועלת בעולמות וירטואליים ומשחקים דיגיטאליים ומתמחה בייעוץ, הדרכה ופיתוח פרויקטים לקהל לקוחותיה: משקיעים ויזמים, חברות, מוסדות וארגונים במגזר הפרטי והציבורי. ד"ר גזית הינו יועץ לאיגוד העולמות הוירטואליים העולמי AVW ומייסד די.ג.ר.ה ישראל- המרכז הישראלי של הארגון הבינלאומי לחקר משחקים דיגיטאליים. חבר מערכת כתב העת הבינלאומי למשחקים וסימולציות נתמכות מחשב. חוקר ומרצה ב H.I.T - מכון טכנולוגי חולון.

תמונות ממפגש הקיץ של די.ג.ר.ה ישראל | כשהמשחקים פוגשים במציאות



תמונות מכנס הקיץ של די.ג.ר.ה ישראל - המרכז הישראלי של הארגון הבינלאומי לחקר משחקי מחשב בנושא: "כשהמשחקים פוגשים במציאות" ב - H.I.T - מכון טכנולוגי חולון, 31 ליולי 2008

Play Obama or Olmert News | די.ג.ר.ה ישראל בקפטן אינטרנט



היום בקפטן אינטרנט, כתבתו של עפרי אילני"רוצים להיכנס לנעלים של אולמרט?" על אתר "לשחק את החדשות" שהוצג לאחרונה בכנס שארגן די.ג.ר.ה ישראל - המרכז הישראלי של הארגון הבינלאומי לחקר משחקים דיגיטאליים (http://www.digraisrael.org)/ בשיתוף המכון הטכנולוגי חולון.
לקריאת הכתבה במלואה הקליקו כאן
בכנס נכחו למעלה מתשעים משתתפים, בהם בכירים מתעשיית משחקי המחשב בישראל, נציגי המדיה והתקשורת האלקטרונית, ערוץ הטלוויזיה היפנית, אנשי אקדמיה, סטודנטים ויזמים. אורח כבוד של הכנס מר אסי בורק, מייסד שותף בחברת אימפקטגיימס, שהציג את האתר החדש של החברה, משחק "לשחק את החדשות", פלטפורמה אינטרנטית למשחקים מבוססי מציאות. מדי יום מפיצה החברה משחקונים סביב הכותרות הראשיות בעולם- פוליטיקה, בידור, טכנולוגיה ועסקים. קהילת המשתמשים מתבקשת לבחור תפקיד, לקבל החלטות ואפילו לחזות את התפתחות הסיפור במציאות. הפלטפורמה אוגרת את התחזיות והדעות והופכת את צריכת החדשות הפסיבית לאירוע אקטיבי ומעורב.
לדעתי, משחק זה מהווה סנונית ראשונה למשחקי מחשב שעושים שימוש מושכל ברשתות החברתיות. חווית הלמידה האינטראקטיבית שמבוססת על מידע חדשותי מהעולם האמיתי, יחד עם משוב "חכמת ההמונים" שונה מאד מקריאה פסיבית של ידיעה בעיתון. חברת אימפקטגיימס הצליחה למזג את הדברים וליצור חוויה חדשה. יהיה מעניין לראות באילו דרכים אפשר לשפר את החוויה המשחקית , את מוטיבציה והעניין של המשתתפים במשחקים השונים, כיצד עובד התכנון הרגשי [Emotional Design] ובאילו דרכים ניתן לרתום את דפוסי המשחק של המשתתפים לצרכים שונים.
נסו בעצמכם להיכנס בנעליו של אולמרט או להיכנס בנעליו של אומבה.
סגר את הכנס, פאנל בנושא "כשהרשתות החברתיות, העולמות הוירטואליים ומשחקי מחשב מתמזגים" בהשתתפות אסי בורק, מר גיא בן דוב מנכ"ל Journeys , מר דביר רזניק מנהל פתרונות מדיה חברתית וכלי שיתוף, חטיבת התוכנה ביבמ, ועו"ד יהונתן קלינגר.
-----------------
הכותב, דר' חנן גזית עומד בראש די.ג.ר.ה ישראל, המרכז הישראלי של הארגון הבינלאומי לחקר משחקים דיגיטאליים. יועץ לאיגוד העולמות הוירטואליים העולמי וחבר מערכת כתב העת הבינלאומי למשחקים וסימולציות נתמכות מחשב. חוקר, מרצה ויזם. בעל חברה המתמחה בייעוץ למשקיעים, חברות וארגונים המעוניינים בשימוש בעולמות וירטואליים ומשחקי מחשב לעסקים, שיווק ופרסום והדרכה.www.vrider.net