20 דברים שכדאי לך לדעת על גוגל- ליבלי | Google Lively

MetaverSense מציעה לך תקציר מנהלים הכולל 20 דברים שכדאי לך לדעת על גוגל ליבלי Google Lively הפלטפורמה התלת ממדית החדשה של גוגל.

מה בתקציר?

* איך Google Lively עובד ?
* מהם היתרונות והחולשות של Google Lively ?
* מהו המנוע מאחורי יצירת Google Lively ?
* מה תהיה השפעתו העתידית של Google Lively על :
- השוק הרחב?
- חברות ותאגידים?
- עולמות וירטואליים אחרים כדוגמת Second Life ו- Habbo Hotel?
- פלטפורמות מתחרות כדוגמת IMVU ו Vivaty ועוד?

התקציר כולל:
1000 מילה, טבלה אחת, 12 קישורים לעולמות וירטואליים נוספים, 4 קישורים לתמונות רלוונטיות, 2 קישורים לקטעי וידאו רלוונטיים, 2 קישורים למקורות נוספים. סה"כ: 20 קישורים.

פורמט: קובץ פי.די.אפ על גבי סידק און קי של סאן דיסק 2G

עלות: 75 ₪ כולל מע"מ ודמי משלוח

להזמנות:


שלח דואל : metaversense@gmail.com
בצרוף הכותרת: lively-summary
תוך ציון: שמך, שם החברה/ עסק, מידע להתקשרות ומספר העותקים המבוקש.

-------
הכותב, ד"ר חנן גזית, עומד בראש MetaverSense הפועלת בעולמות וירטואליים ומשחקים דיגיטאליים ומתמחה בייעוץ, הדרכה ופיתוח פרויקטים לקהל לקוחותיה: משקיעים ויזמים, חברות, מוסדות וארגונים במגזר הפרטי והציבורי. ד"ר גזית הינו יועץ לאיגוד העולמות הוירטואליים העולמי AVW ומייסד די.ג.ר.ה ישראל- המרכז הישראלי של הארגון הבינלאומי לחקר משחקים דיגיטאליים. חבר מערכת כתב העת הבינלאומי למשחקים וסימולציות נתמכות מחשב. חוקר ומרצה ב H.I.T - מכון טכנולוגי חולון

הזמנה למפגש קיץ די.ג.ר.ה ישראל | כשהמשחקים פוגשים במציאות

מפגש הקיץ של די.ג.ר. ה ישראל 2008 המרכז הישראלי של הארגון הבינלאומי לחקר משחקים דיגיטאליים "כשהמשחקים פוגשים במציאות" בשיתוף H.I.T - מכון טכנולוגי חולון, לרגל ההכרזה על פתיחת קורס פיתוח משחקי מחשב לדור ה Web3D במסגרת המכון בחודש אוקטובר ולרגל השקת ספר חדש בנושא: חקר האפקטיביות משחקים דיגיטליים שבו מופיע גם פרק שכתב ד"ר חנן גזית בנושא חקר אינטראקציות בעולמות וירטואליים ובמשחקי מחשב
 
.
אורח כבוד: מר אסי בורק מייסד שותף באימפקטגיימס, חלוצה עם מוניטין בינלאומי בתחום משחקי החדשות (או משחקי וידאו הקשורים לארועי מציאות). המוצר הראשון של החברה, פיסמייקר, הושק ב-2007. משחק הסימולציה של הסכסוך הישראלי-פלסטיני נמכר ביותר ממאה אלף עותקים בלמעלה משישים מדינות וסוקר בכלי תקשורת עולמיים כולל סי.אנ.אנ., פוקס, אלג'זירה, ניו יורק טיימס ורבים מהעיתונים והרשתות הישראליות. המוצר החדש של החברה "שחק את החדשות", הינו פלטפורמה אינטרנטית למשחקים מבוססי מציאות. מדי יום מפיצה החברה משחקונים סביב הכותרות הראשיות בעולם- פוליטיקה, בידור, טכנולוגיה ועסקים. קהילת המשתמשים מתבקשת לבחור תפקיד, לקבל החלטות ואפילו לחזות את התפתחות הסיפור במציאות. הפלטפורמה אוגרת את התחזיות והדעות והופכת את צריכת החדשות הפסיבית לאירוע אקטיבי ומעורב. המוצר כרגע בבטא, והחברה נמצאת בהסכם עם מספר חברות תקשורת אמריקאיות להשקה הקיץ.מה זה בדיוק אומר "לשחק את החדשות? " משחקי וידאו ומציאות – איך זה הולך ביחד? מה היתרונות של המדיום האינטראקטיבי בתחום? על שאלות אלו ואחרות יענה במהלך ההרצאה אסי בורק, אחד ממייסדי החברה. אסי שעובד בשגרה בניו יורק, נמצא בביקור מולדת ויציג את החזון של החברה, ידבר על תהליך היצירה והלקחים שנלמדו בהבאת המוצרים הייחודיים לשוק המסחרי.
לאחר הרצאתו יתקיים פאנל בנושא "כשהרשתות החברתיות, העולמות הוירטואליים ומשחקי מחשב מתמזגים"
בהשתתפות: אסי בורק, מר גיא בן דוב מנכ"ל Journeys , מר דביר רזניק מנהל פתרונות מדיה חברתית וכלי שיתוף, חטיבת התוכנה ביבמ, עו"ד יהונתן קלינגר.
מתי?
יום חמישי, ה- 31 ליולי 2008 בין 17:45-21:00
איפה? H.I.T - מכון טכנולוגי חולון מפת גישה: http://www.hit.ac.il/about/accessmap1.htm
כמה עולה? איפה נרשמים?
הכניסה לאירוע חינם, אך מספר המקומות מוגבל ונדרשת הרשמה מוקדמת:
להזמנה באנגלית
Game-ON!
--------------------
האירוע מתקיים בחסות:
המתמחה בייעוץ ומתן שירותים למשקיעים, חברות וארגונים המעוניינים בשילוב משחקי מחשב ועולמות וירטואליים למטרות עסקיות, הדרכה והכשרה.
AWV איגוד העולמות הוירטואליים העולמי המאגד את כל העוסקים והמתעניינים בחקר ויישום הפוטנציאל הטכנולוגי והעסקי של עולמות וירטואליים, משחקים, ורשתות חברתיות.

הכותב, ד"ר חנן גזית עומד בראש  MetaverSense הפועלת בעולמות וירטואליים ומשחקים דיגיטאליים ומתמחה בייעוץ, הדרכה ופיתוח פרויקטים לקהל לקוחותיה: משקיעים ויזמים, חברות, מוסדות וארגונים במגזר הפרטי והציבורי. ד"ר גזית הינו יועץ לאיגוד העולמות הוירטואליים העולמי AVW ומייסד די.ג.ר.ה ישראל- המרכז הישראלי של הארגון הבינלאומי לחקר משחקים דיגיטאליים. חבר מערכת כתב העת הבינלאומי למשחקים וסימולציות נתמכות מחשב. חוקר ומרצה ב H.I.T - מכון טכנולוגי חולון.

Where Google Lively and Facebook meet Metacafe | Dr. Hanan Gazit Lecture @ Entrepreneurs Club, 29 July 2008

"There is life beyond Second Life, Were Google Lively and Facebook meets Metacafe"
Google Lively represent an important landmark in the shift towards the next gen of the internet, the Web3D, where Massively Multiplayer On-line Games (MMOGs), social networks, and three-dimensional virtual worlds, are merging to form the Web3D.

The Association of Virtual Worlds recently published a guide which contains over 250 3D virtual worlds operating or currently under development (AVW, 2008). Forrester Research recent forecast stated that "Web3D will evolve during the next five to seven years from an immature emerging market to a standards-based, interoperable global environment", urging its clients to start experimenting with Web3D despite the infancy of the medium.

My lecture at the Entrepreneurs Club will focus on the Web3D future business potential and its technological challenges. Business models of leading virtual worlds will be presented together with other Web3D and MMOG's platforms and few practical tips for making real money from virtual goods !-)

For more info and registration [in Hebrew] follow the link below:

-----------------------------
Dr. Hanan "VRider" Gazit is the owner of ViMentors professional consulting and production services for investors, companies and organizations interested in using virtual worlds and video games for business, marketing, training & instruction. Professional analyzing interactions services for better decision making and performance.