איך חווייתיות של קניה, הדרכה ולמידה בעולמות וירטואליים תלת ממדיים כמו סקנד לייף, יכולות "לצאת מהמחשב" אליך לעולם הממשי ? משחקי מחשב מרובי משתתפים, הרשתות החברתיות והעולמות הוירטואליים התלת ממדיים מתמזגים ליצירת השלב הבא באבולוציה של האינטרנט.
חברת האנליסטים פורסטר צופה בעתיד הלא רחוק לכ 80% מגולשי האינטרנט יהיה אוואטר, דמות תלת ממדיתשאיתה יפעלו באינטרנט ו לחברות רבות תהיה נוכחות באינטרנט התלת מימדי כמו שהיום יש כמעט לכל אחד אתר.
[ראו סקירה על המגמות הבולטות של תעשיית עולמות וירטואליים ב 2009 ]
במסגרת אירוע "אינטראקציה אדם מחשב" שאני מארגן ב H.I.T - מכון הטכנולוגי חולון ביום שני הבא, ה-5 לינואר 2009 , ארצה על חוויות אינטראקטיביות בתוך האינטרנט התלת ממדי ואיך הם "יוצאות מהמסך" אל החיים היום-יומיים.אביא דוגמאות משעשעות מתוך סקנד לייף ועולמות אחרים. בנוסף אציג דוגמאות נבחרות של עבודות סטודנטים שלי בקורס "משחקים ועולמות וירטואליים ללמידה" שמתקיים במסגרת המחלקה לטכנולוגיות למערכות למידה במכון.
באירוע ישתתפו: פרופ' אהוד שרלין אורח הכבוד שיישא את הרצאת המפתח בנושא אינטראקציות אדם מחשב וגב' מיכל רינות מהפקולטה לעיצוב של המכון שתרצה על תיכנון אינטראקציות.
ההזמנה המצורפת בקובץ היא באנגלית, אך כל ההרצאות בשפה העברית.
ד"ר חנן גזית הינו הבעלים ומנכ"ל מטאוורסנס בע"מ, החברה המובילה בישראל בשימוש מושכל בעולמות וירטואליים כדוגמת סקנד לייף, רשתות חברתיות, משחקים דיגיטאליים לצרכי מיתוג, שיווק ופרסום, הדרכה ולמידה עבור לקוחותיה: חברות, ארגונים, מוסדות, משקיעים ויזמים במגזר הפרטי והציבורי. ד"ר גזית הינו יועץ לאיגוד העולמות הוירטואליים העולמי AVW ומייסד די.ג.ר.ה ישראל- המרכז הישראלי של הארגון הבינלאומי לחקר משחקים דיגיטאליים. חבר מערכת כתב העת הבינלאומי למשחקים וסימולציות נתמכות מחשב. חוקר ומרצה ב H.I.T - מכון טכנולוגי חולון.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה